Klantenservice


Een tevreden klant; dat staat bij ons voorop! We hechten daarom veel waarde aan de service aan onze klanten. 
    

Bestelproces    ......

Bestelproces

 

U kunt bij ons 24 uur per dag bestellen. Dat kan als gast (zonder account) of als geregistreerde klant (met account). Kijk hier voor meer informatie over het winkelen en bestellen in deze webshop.

 

Verzenden  

Verzenden

 

U kunt uw producten afhalen in Harkema. Bezorgen kan ook. Wij zorgen er dan voor dat uw bestelling zo snel mogelijk via een betrouwbare pakketdienst, per brievenbuspost of per koerier wordt verzonden. Kijk hier voor meer informatie over de verzendmethoden.

 

Betalen  

Betalen

 

Betalen bij ons is altijd veilig. U kunt betalen met een bankoverschrijving voorafgaand aan verzending. Voor bestaande klanten is ook het kopen op rekening en achteraf betalen mogelijk. Voor bestellingen binnen Nederland kunt u ook veilig betalen via iDEAL. Zo handelt u direct tijdens het bestelproces de betaling af met uw eigen bank in uw vertrouwde online betaalomgeving. Kijk hier voor meer informatie over de betaalmethoden.

 

Retouren

 

Retouren, garantie en defecten

 

Bij ons mag u 14 dagen nadenken over uw aankoop. Zo kunt u uitgebreid het product bekijken en ervaren of dit volledig naar wens is. De bedenktijd voor tweedehands artikelen kan afwijken, check hierbij altijd de voorwaarden. Soms gaat er in de bestelling of levering van een bepaald product iets niet helemaal naar wens. Wij doen er natuurlijk alles aan om dit te voorkomen, maar het kan voorkomen dat een bepaalde bestelling retour gestuurd moet worden. Dat kan. Kijk hier voor meer informatie over retourzendingen.

 

Klachten en suggesties

 

 

Klachten en suggesties

 

Een tevreden klant; dat staat bij ons voorop! Service staat daarom bij ons hoog in het vaandel. We proberen onze dienstverlening daarom steeds te verbeteren. Desondanks kan het voorkomen dat een order of vraag niet meteen naar tevredenheid is afgehandeld. Waar mensen werken worden immers fouten gemaakt. Heeft u een klacht over de afhandeling van uw order, bent u niet goed geholpen of heeft u een andere klacht, laat het ons weten. Wij reageren binnen 48 uur, doch uiterlijk binnen 14 dagen, op uw klacht.

 

Vragen

 

Vragen

 

Heeft u vragen over onze producten of over onze dienstverlening? Wij staan u graag te woord. U kunt hier contact met ons opnemen. Bent u een bestaande klant met een eigen account (geregistreerd), dan kunt u ook een vraag stellen door een "ticket" aan te maken onder "Mijn account". Het voordeel is dat deze vragen zijn gekoppeld aan uw gegevens, zodat we u vele malen sneller van dienst kunnen zijn.

Wij zijn er niet alleen op het moment dat wij u iets kunnen verkopen. Ook als u daarna vragen heeft zullen wij er alles aan doen om u naar volle tevredenheid te helpen. Een goede relatie met onze klanten staat voorop.